• Facebook
  • Mail
  • Contact
+(40)769.70.90.91
2cu2.ro
  • Home
  • Design web
    • Site de prezentare
    • Magazin online
    • Alte tipuri de site
    • Design grafic
  • Promovare
    • SEO
    • Pay per click
    • Social media marketing
    • Marketing Afiliat
    • Email Marketing
    • Optimizarea ratei de conversie
    • Link Building
  • Mentenanta
  • Info
  • Blog
  • Site Demo
  • Search
  • Menu Menu

Link Building

You are here: Home1 / Promovare2 / Link Building

Descriere Link Bulding

Ce este, ce face si de ce am nevoie de Link Building?

Pret campanie Link Building

Ce costuri implica o campanie de Link-Building

Campanie Link Building

Link-building este o strategie SEO ce urmareste cresterea valorii unui site

DURATA

Link-ul ramane pe o durata nelimitata, spre deosebire de link-urile platite spre exemplu, care raman pe web atat timp cat platesti. In consecinta ele vor genera pentru o perioada mult mai lunga:

  • trafic direct
  • brand awareness
  • indexari imbunatatite in motoarele de cautare.

Trafic

Genereaza trafic direct, atat timp cat vine din articole / advertoriale, ce indeplinesc cumulativ urmatoarele trasaturi:

  • unicat
  • interesante
  • naturale / pertinente
  • aflate in raport cu subiectul (inrudite, concludente)

Motoare de cautare

Imbunatatesc:

  • pozitionarea in motoarele de cautare
  • traficul organic.

Un important beneficiu, tinand cont de faptul ca 93% din trafic, vine dintr-un motor de cautare.

Brand Awareness

Imbunatatesc:

  • vizibilitatea
  • autoritatea
  • popularitatea
  • credibilitatea brand-ului

Cu cat mai multi oameni (website-uri) vorbesc despre tine, cu atat esti considerat mai important.

Daca acei oameni sunt si ei la randul lor bine priviti, daca vorbesc si frumos despre tine, isi formeaza si exprima propriile pareri, argumente si discursuri si urmeaza multi alti “daca” pe care ii vom discuta in cele ce urmeaza, atunci si tu vei fi mai bine privit, popular, apreciat.

Crawlerele (botii sau script-urile) folosite de motoarele de cautare, scaneaza paginile in vederea indexarii continutului, link-urilor etc. Cu cat mai multe site-uri “vorbesc” despre tine, cu atat valoare ta in cadrul internetului, creste.

Numarul de link-uri si calitatea acestora, cresc valoarea site-ului tau, sunt ca un vot de incredere.

Link-Building-Popularitate

“Daca toate drumurile duc la Roma, Roma trebuie sa fie un oras important” – M.C. 

Asa se poate rezuma in cateva cuvinte, filosofia care sta in spatele unei campanii de link-building.

Gandeste-te la motoarele de cautare ca fiind niste topografi ce se ocupa cu masuratorile si calculele necesare pentru a intocmi harti ale web-ului /internet-ului.
Link-uri sunt bulevardele, strazile, ulitele.
Cu cat sunt mai multe asemenea drumuri care duc catre orasul tau, cu atat orasul tau este considerat mai important.

Link-Building-Importantv2-2cu2Ro

Concret, cat de important este link building-ul, cat de important este ca un numar cat mai mare de site-uri sa aiba articole si link-uri catre si despre tine?

Cred ca exemplele urmatoare sunt mai mult decat edificatoare:

  • daca maine amazon.com creaza o pagina goala, numita spre exemplu Nutella, aceasta pagina se va afla in prima pagina de rezultate google, desi poate contine doar un paragraf, un heading si o imagine cu Nutella. Desi, relevanta paginii este din punctul de vedere al cititorilor, zero, repet totusi aceasta pagina se va afla in primele rezultate google.
  • desi relevanta pentru cautarea “pret biciclete copii” este mult mai mare, in cazul unor magazine specializate, de genul decathlon.ro, noriel.ro, sportaddict.ro, marosbike.ro, in comparatie cu emag.ro, totusi emag.ro a fost, este si va fi, in fata magazinelor enumerate in google / bing / yahoo. Aceasta desi emag.ro in fapt vinde produsele magazinelor enumerate (sportaddict, decathlon, marosbike, bestkids etc).

Intrebarea este “de ce”? Si raspunsul unul singur: datorita numarului de link-uri externe. La momentul asta, sunt in jur de 300 milioane de pagini ce duc inspre amazon.com si la nivel local, 6 milioane de pagini ce duc inspre emag.ro.

Nu sustinem in nici un fel ca acesta este singurul element ce contribuie la pozitionarea in motoarele de cautare, cu siguranta insa este unul extrem de important.

Link-Building-2cu2Ro-Backlink

Pret campanie Link-Building

Pentru a calcula costul unei campanii de Link-Building, sunt luate in considerare mai multe variabile:

  • numarul de link-uri dorit
  • numarul de site-uri de unde provin link-urile
  • numarul de advertoriale si marimea acestora
  • alte cerinte speciale (spre exemplu, advertorial scris de anumite persoane / postate pe anumite site-uri etc).
  • perioada contractuala (intre 3 si 12 luni)

In consecinta fiecare speta va fi tratata distinct in functie de criteriile enumerate.

Consideram insa ca este de un real ajutor, un studiu concret de caz.

Cazul "A"
  • 1000 link-uri la fiecare 30 de zile
    • toate link-urile sunt do-follow
    • minim 20 de cuvinte cheie optimizate pentru respectivul domeniu
  • 50 advertoriale cu continut unic/neduplicat, cu o medie de 500 de cuvinte pe articol
  • 50 de domenii.ro, populate, spam free
  • analiza 5 cuvinte cheie
  • analiza produselor promovate, in functie de diferite criterii:
    • cele mai vandute produse
    • cele mai scumpe produse
    • produse aflate in stoc
    • produsele promovate de catre magazin
    • cerinte speciale cu privire la anumite produse, categorii, servicii desfasurate de catre beneficiar
  • perioada desfasurare contract, 12 luni.

Pret 1300 Euro / luna.

Cazul "B"
  • 4000 link-uri la fiecare 30 de zile
    • toate link-urile sunt do-follow
    • minim 20 de cuvinte cheie optimizate pentru respectivul domeniu
  • 200 advertoriale cu continut unic/neduplicat, cu o medie de 500 de cuvinte pe articol
  • 100 de domenii.ro, populate, spam free
  • analiza 10 cuvinte cheie
  • analiza produselor promovate, in functie de diferite criterii:
    • cele mai vandute produse
    • cele mai scumpe produse
    • produse aflate in stoc
    • produsele promovate de catre magazin
    • cerinte speciale cu privire la anumite produse, categorii, servicii desfasurate de catre beneficiar
  • perioada desfasurare contract, 12 luni.

Pret 4000 Euro / luna.

Cazul "C"
  • 10 link-uri la fiecare 30 de zile
    • toate link-urile sunt do-follow
    • minim 10 de cuvinte cheie optimizate pentru respectivul domeniu
  • 10 advertoriale cu continut unic/neduplicat, cu o medie de 500-800 de cuvinte pe articol
  • 10 de domenii.ro, populate, spam free, pozitii in motoarele de cautare, in primele 3 pagini (page rank, dom aut, 100k vizualizari zilnice etc…)
  • analiza 10 cuvinte cheie
  • promovarea produselor specificate de catre beneficiar
  • perioada desfasurare contract, 6 luni.

Pret 8000 Euro / luna.

“You can’t just place a few “Buy” buttons on your website and expect your visitors to buy.” – Neil Patel

“The best marketing doesn’t feel like marketing.” – Tom Fishburne

100

domenii “.ro”

Va oferim 100 domenii .ro:

  • populate cu articole
  • link-uri do follow
  • indexate in toate motoarele de cautare
  • spam free
  • optimizate SEO
Link-Building-Domenii-2cu2Ro
~500

caractere per advertorial

Advertoriale avand in medie 500 de caractere:

  • cuvinte cheie in urma analizei SEO
  • continut unic / neduplicat
  • scrise de catre specialisti in marketing / seo
Link-Building-Advertoriale-2cu2Ro
100%

Control link-uri

Control total al link-urilor:

  • Iti garantam faptul ca link-urile si advertorialele, nu vor fi sterse.
  • In functie de eventualele viitoare cerinte, ele pot fi oricand schimbate / actualizate.
Link-Building-Control-2cu2Ro

Pentru mai multe detalii privitoare la campania de Link-Building, urmatorul articol incearca sa raspunda celor mai frecvente intrebari!

Campanie Link-Building
Preturi!

Nu suntem platitori de T.V.A., toate preturile afisate pe acest site, sunt preturile finale!

Categorii

  • Design grafic
  • Design web
  • Divagatii
  • SEO

Blog

administrare site cookie fisiere imagine Link-Building logo terminologie
Popular
  • Totul despre cookie-uriTotul despre cookie-urile de browser2016-October-20 - 21:55
  • Totul-despre-Logo-2cu2RoTotul despre Logo2015-March-14 - 03:33
Recent
  • Totul despre cookie-uriTotul despre cookie-urile de browser2016-October-20 - 21:55
  • Link-Building-Blog-2cu2RoLink-Building2016-March-12 - 19:24
Comments
Tags
administrare site cookie fisiere imagine Link-Building logo terminologie

ANPC

© Copyright - 2cu2
  • Facebook
  • Mail
  • Termeni si conditii
  • Contact
Scroll to top